Zijlweg 133a | 2015BE | Haarlem T: 023 2010200 | E: interactiekast@uw-s.nl
logo.png
Afbeelding

Ten Brink Foodretail

Waar: Alphen aan de Rijn

Waarom: Klantinteractie en klantloyaliteit

C1000 Ten Brink Food Retail is de grote ambassadeur van de actiekast. Alle nieuwe acties en actievormen worden hier uitgetest. Zo introduceerden we recentelijk Super Voetbal en Sparen voor Culinair Alphen. Beiden werden met enthousiasme onthaalt door de klant. Er werd fors gespaard voor gratis voorgerechten en als het Nederlands Elftal speelde, werd er fanatiek op de uitslagen gegokt. Allemaal op dezelfde actiekast.

C1000 Wahle

Waar: Leusden

Waarom: Klantbeloning en reuring!

Veel prijzen weggeven, dat was de bedoeling van C1000 William Wahle. Klanten kregen een digitale kraskaart waarmee gedurende vier weekenden één van de vele prijzen gewonnen kon worden. 12.000 prijzen later was de actie een daverend succes!

Dirk van den Broek

Waar: heel Nederland

Waarom: Reuring en promotie

70 jaar bestond Dirk van den Broek, reden om uit te pakken met een landelijke winactie! Een maatwerk DIRK-fruitautomaat verdeelde duizenden prijzen uit onder de kopers van actieproducten in alle 100 Dirk-winkels. Een gokje wagen was nog nooit zo rendabel!

Plus van Dijk

Waar: Voorhout / Roelofsarendveen

Waarom: Loyaliteit én omzet

Al jaren op rij organiseren John en Joop van Dijk een sponsoractie voor het lokale verenigingsleven en de basisscholen. Iedereen kan meedoen en het sponsorbudget wordt eerlijk verdeeld. Klanten kijken ook altijd LIVE mee met de tussenstand. Een actie met alleen maar winnaars!