Zijlweg 133a | 2015BE | Haarlem T: 023 2010200 | E: interactiekast@uw-s.nl
logo.png
Afbeelding
Afbeelding

Fun-acties

Margeverbetering | Klantinteractie

Maak gebruik van al onze fun-acties. Samen met fabrikanten of de lokale middenstand. Klanten krijgen een voucher en wagen een ‘gokje’. U bepaalt zelf de winkans en de prijzen. De Actiekast geeft de prijzen gelijkmatig weg, gekoppeld aan uw openingstijdentabel. De acties zijn er in diverse designs en uitvoeringen, en kunnen tailormade voor u worden aangepast.

Spaaracties

Omzetverhoging | klantloyaliteit | e-mailadressen

Maak uw eigen kortlopende spaaractie. Laat uw klanten sparen voor glas, textiel, perkplantjes of bijvoorbeeld toegangskaartjes van een pretpark. Ze maken zelf een klantenkaart aan, sparen vouchers en verzilveren hun prijs op vertoon van hun klantenkaart. Het saldo van de klant wordt digitaal bijgehouden.

Afbeelding
Afbeelding

Sparen voor verengingen, scholen of een straatbarbecue?

Omzetverhoging | klantloyaliteit | e-mailadressen | klantinteractie

De supermarkt is onderdeel van de lokale samenleving. Door een spaaractie voor scholen, of verenigingen te organiseren, versterkt u de loyaliteit van uw klanten en genereert u tegelijkertijd een stijgende omzet.

U heeft er nauwelijks werk aan en uw klanten vinden het prachtig.

Digitale plaatjes actie: scholen, clubs of verenigingen

Omzetverhoging | klantloyaliteit | e-mailadressen | klantinteractie

Zonder enorme investeringen te hoeven doen in drukwerk kunt u toch de befaamde ‘voetbalplaatjesactie’ uitvoeren. De output is analoog, alles daarvoor wordt digitaal afgehandeld. Flexibel tegen aanvaardbare kosten.

Afbeelding
Afbeelding

Tombola: automatische trekking van de winnaar

E-mailadressen | Klantinteractie

Fietsen, Ganzenborden en tafelvoetbalspellen van fabrikanten. Het wordt weer populair. Klanten kopen een product, krijgen een voucher en laten hun emailadres achter op de kast. Onze ‘diginotaris’ trekt automatisch een winnaar en stuurt winnaars en verliezers een nieuwsbrief met de uitslag.

Klantcontact

E-mailadressen | Klantinteractie

Geef klanten de gelegenheid om op elk moment anoniem of niet anoniem klachten, complimenten of ideeën te ventileren. Geef ze meteen de mogelijkheid om zich in te schrijven voor uw klantenpanel.

Ook kunt u de klantcontactkast inzetten om te weten te komen of uw dienstverlening nog verder verbeterd kan worden. Klanten geven aan hoe ze die dag geholpen zijn doormiddel van icoontjes. De resultaten kunnen direct op een scherm of via uw beheer omgeving bekeken worden.

Afbeelding